• Microsoft Project 2013: The Missing Manual

    Get up to speed on Microsoft Project 2013 and learn how to manage projects large and small. This crystal-clear book not only guides you step-by-step through Project 2013's new features, it also gives you real-world guidance: how to prep a project before touching your PC, and which Project tools will keep you on target. With this Missing Manual, you'll go from project manager to Project master. The important stuff you need to know Learn Project 2013 inside out. Get hands-on instructions for the Standard and Professional editions. Start with a project management primer. Discover what it takes to handle a project successfully. Build and refine your plan. Put together your team, schedule, and budget. Achieve the results you want. Build realistic schedules with Project, and learn how to keep costs under control. Track your progress. Measure your performance, make course corrections, and manage changes. Create attractive reports. Communicate clearly to stakeholders and team members using charts, tables, and dashboards. Use Project's power tools. Customize Project's features and views, and transfer info via the cloud, using Microsoft SkyDrive.

    0
    223
    29.53MB
    2018-02-11
    10
  • Project2013中文版项目管理从新手到高手

    内容简介   《从新手到高手:Project2013中文版项目管理》以案例为主,由浅入深、图文并茂地介绍了Project2013的操作方法与使用技巧。全书共18章,内容涵盖了Project2013创建新项目、管理项目任务、项目成本管理、跟踪项目进度、分析与调整项目、记录项目信息、分析财务进度、多重项目管理、安装ProjectServer等内容。   《从新手到高手:Project2013中文版项目管理》将枯燥乏味的基础知识与案例相融合,秉承了基础知识与实例相结合的特点。通过《从新手到高手:Project2013中文版项目管理》的学习,使读者不仅可以掌握Project2013的知识点,而且还可以将《从新手到高手:Project2013中文版项目管理》中的经典案例应用到实际工作中。   《从新手到高手:Project2013中文版项目管理》简单易懂、内容丰富、结构清晰、实用性强、案例经典,适合于项目管理人员、办公自动化人员、大中院校师生及计算机培训人员使用,同时也是Project爱好者的必备参考书。 作者简介   《Project2013中文版项目管理从新手到高手》简单易懂、内容丰富、结构清晰、实用性强、案例经典,适合于项目管理人员、办公自动化人员、大中院校师生及计算机培训人员使用,同时也是Project爱好者的必备参考书。

    5
    0
    96.41MB
    2018-02-11
    27
  • 开关电源设计与优化 (美)玛尼克塔拉|译者:王志强//郑俊杰

    本书是作者(**半导体公司总工程师)凭多年工作经验和学术造诣全面概括开关电源设计与优化技术的结晶。书中系统论述了开关电源电路(设计)的功率变换、EMI滤波器、各功率变换器器件的参数选择和变换器各部分波形、PCB设计、电源温度控制、电源安全、可靠性及检测等内容。书中将开关电源设计的重点方程整理归纳形成1章,并将电源设计常见问题列出并一一作答。它不是含复杂数学推导的教科书,也不是针对某些特定电源设计细节的文献,而是介于两者之间的实用、通俗、严谨且很有价值的工程技术指导书。 本书可供广大从事开关电源设计、开发的工程师作为设计参考书,也可作为高等院校电力、电子专业的教材或参考书。 本书系统论述了开关电源电路(设计)的功率变换、EMI滤波器、各功 率变换器器件的参数选择和变换器各部分波形、PCB设计、电源温度控制、 电源安全、可靠性及检测等内容。书中将开关电源设计的重点方程整理归 纳形成1章,并将电源设计常见问题列出并一一作答。

    1
    153
    28.19MB
    2018-02-08
    10
  • 开关电源设计(第3版)Switching Power Supply Design Third Edition

    《开关电源设计(第3版)》的主要特色内容包括:各种常用开关电源拓扑设计、解决日常设计难题所需的基础知识、变压器及磁设计原理的深入分析,以及在第二版基础上补充的电抗器设计和现代高速IGBT的佳驱动条件等。   《开关电源设计(第3版)》可作为学习、研究高频开关电源的高校师生的教材,并可作为从事开关电源设计、开发的工程师的设计参考资料。 普利斯曼(Abraham I. Pressman),是美国知名的电源顾问和专家,曾经做过军事雷达军官和四十多年的模数设计工程师。在过去的半个多世纪里,他为电子领域里的数个“”作出了重要贡献:个用粒子加速器获得10亿伏特电压的能量、台用于计算机工业的快速打印机、个在宇宙飞船上拍摄月球表面照片的技术,早介绍用晶体管设计计算机逻辑电路的教科书,以及开关电源的教科书。

    5
    1468
    58.23MB
    2018-02-07
    50
关注 私信
上传资源赚积分or赚钱