• lambda演算.pdf

    This is a set of lecture notes that developed out of courses on the lambda calculus that I taught at the University of Ottawa in 2001 and at Dalhousie University in 2007. Topics covered in these notes include the untyped lambda calculus, the Church-Rosser theorem, combinatory algebras, the simply-typed lambda calculus, the Curry-Howard isomorphism, weak and strong normalization, type inference, denotational semantics, complete partial orders, and the language PCF.

    5
    68
    462KB
    2011-08-21
    7
  • OllyDBG入门系列教程.rar

    OLLYDBG是一个新的动态追踪工具,将IDA与SoftICE结合起来的思想,Ring 3级调试器,非常容易上手,己代替SoftICE成为当今最为流行的调试解密工具了。同时还支持插件扩展功能,是目前比较强大的调试工具。

    2
    81
    469KB
    2011-08-21
    0
  • Developing Applications With Objective Caml

    Objective Caml (OCaml) 是Caml编程语言的主要实现,由Xavier Leroy, Jérôme Vouillon, Damien Doligez, Didier Rémy及其他人于1996年创立。OCaml是开放原代码项目。此项目的管理和大部分维护工作交由INRIA 完成。本书适合初学者,内容不算难懂。

    1
    42
    2.52MB
    2011-08-21
    2
  • C++ GUI Programming with Qt4(2nd).pdf

    Qt是诺基亚开发的一个跨平台的C++图形用户界面应用程序框架。它提供给应用程序开发者建立艺术级的图形用户界面所需的所用功能。Qt是完全面向对象的,很容易扩展,并且允许真正地组件编程。自从1996年早些时候,Qt进入商业领域,它已经成为全世界范围内数千种成功的应用程序的基础。Qt也是流行的Linux桌面环境KDE 的基础。 基本上,Qt 同 X Window 上的 Motif,Openwin,GTK 等图形界 面库和 Windows 平台上的 MFC,OWL,VCL,ATL 是同类型的东西,但Qt具有优良的跨平台特性、面向对象 、丰富的API、大量的开发文档等优点。

    0
    61
    6.97MB
    2011-08-21
    2
关注 私信
上传资源赚积分or赚钱