• ad公司生产的ad转换器op27g

    ad公司生产的ad转换器op27g The OP27 precision operational amplifier combines the low offset and drift of the OP07 with both high speed and low noise. Offsets down to 25 μV and maximum drift of 0.6 μV/°C make the OP27 ideal for precision instrumentation applications. Exceptionally low noise, en = 3.5 nV/√Hz, at 10 Hz, a low 1/f noise corner frequency of 2.7 Hz, and high gain (1.8 million), allow accurate high-gain amplification of low-level signals. A gain-bandwidth product of 8 MHz and a 2.8 V/μs slew rate provide excellent dynamic accuracy in high speed, data-acquisition systems.

    0
    159
    310KB
    2009-09-03
    9
  • MSP430F15X_16X系列中文数据手册

    MSP430F15X_16X系列典型应用包括:测量系统、模拟信号转换为数字值、处理数据用于显示或住系统。

    0
    73
    1.33MB
    2009-09-01
    10
  • Verilog VHDL硬件描述语言教程

    Verilog HDL是一种硬件描述语言,用于从算法级、门级到开关级的多种抽象设计层次的 数字系统建模。被建模的数字系统对象的复杂性可以介于简单的门和完整的电子数字系统之 间。数字系统能够按层次描述,并可在相同描述中显式地进行时序建模。

    0
    136
    3.98MB
    2009-09-01
    9
  • MSP430F13X_14X系列中文数据手册

    MSP430F13X_14X系列是一种超低功耗为控制系列,有两个内置16位定时器,一个12位快速AD转换器。一个或两个通用同步/异步通信接口,48个I/O引脚。

    0
    66
    1.62MB
    2009-09-01
    12
  • VHDL硬件描述语言实用教程

    本书比较系统地介绍了VHDL 的基本语言现象和实用技术全书以实用和可操作 为基点简洁而又不失完整地介绍了VHDL 基于EDA 技术的理论与实践方面的知识

    0
    65
    2.96MB
    2009-09-01
    3
  • d78f1023资料

    d78f1023是nec公司生产的16为单片机 The 78K0R/IB3 is a 16-bit single-chip microcontroller that uses a 78K0R CPU core and incorporates peripheral functions, such as ROM/RAM, a multi-function timer, a multi-function serial interface, an A/D converter, a programmable gain amplifier (PGA), a comparator, and a watchdog timer.

    0
    28
    3.55MB
    2009-09-01
    0
  • ARM9硬件平台设计

    开发流程: 硬件/软件协同设计:基于体系结构,对系统的软件、硬件进行详细设计。为了缩短产品开发周期,设计往往是并行的。 系统集成:把系统的软件、硬件和执行装置集成在一起,进行调试,发现并改进单元设计过程中的错误。 系统测试:对设计好的系统进行测试,看其是否满足规格说明书中给定的功能要求。

    0
    50
    1.05MB
    2009-09-01
    10
  • uCOS-II嵌入式操作系统介绍与移植

    uC/OS-II是一个简单、高效的嵌入式实时操作系统内核 支持 x86、ARM、PowerPC、MIPS 等众多体系结构

    0
    68
    21KB
    2009-09-01
    0
  • 基于arm和linux的开发

    linux简介及linux的移植过程及开发环境的建立

    0
    38
    2.69MB
    2009-09-01
    0
  • msp430FE42x系列混合信号微控制器

    msp430FE42x系列混合信号微控制器

    0
    48
    1012KB
    2009-08-31
    10
上传资源赚积分or赚钱