• Everything,强大的文件搜索工具

    Everything,强大的文件搜索工具

    0
    6
    54.89MB
    2023-12-26
    1
  • C#三维图表实现,不调用任何控件

    C#二维三维图形绘制工程实例宝典+[伍逸著]内示例,感觉轻量好用,所以分享

    5
    1714
    142KB
    2022-02-15
    1
  • BS ISO 2631-4 2001.pdf

    Mechanical vibration and shock — Evaluation of human exposure to whole-body vibration — Part 4: Guidelines for the evaluation of the effects of vibration and rotational motion on passenger and crew comfort in fixed-guideway transport systems.

    0
    236
    290KB
    2020-09-28
    23
  • 典典日记本ClassicDiary_3.0.zip

    记录日记和资料本或者账单,写作,非常方便。还能生成chm。方便复制,传送。还对每个资料本设置密码和账户管理。

    0
    51
    1.97MB
    2020-07-27
    9
  • ISO_2631-2_2003(en) (1).PDF

    Structural vibration to which human beings are exposed in buildings can be deleted by the occupants and can aftect them in many ways.More particularly,their comfort and quality of life may be reduced....

    0
    250
    233KB
    2020-04-21
    50
  • Norme ISO 6954.2000 Mechanical vibration in ships.pdf

    Indian Standard MECHANICAL VIBRATION -- GUIDELINES FOR THE MEASUREMENT,REPORTING AND EVALUATION OF VIBRATION WITH REGARD TO HABITABLITY ON PASSENGER AND MERCHANT SHIPS

    0
    156
    983KB
    2020-04-21
    10
  • ISO6954 新老比较.pdf

    ISO6954 新老比较 振动评价标准新旧版本的比较 国际标准化组织"机械振动与冲击"技术委员会制定的 1506954 振动评价标准目前经历了两个版本: 1984 年版的《商船振动综合评估指南》和 2000 年版的《客船和商船适居性振动测量、报告和评价准则》。两者的内容存在 很大不同:前者是针对船体振动的评估,后者是针对人体对船舶的适居性的评估。但目前基于这两种版本的振动评价标 准仍然都被采用,部分船级社关于振动的指导性文件也同时引用了这两种版本,因此在具体使用中存在一定的模糊性。

    0
    241
    515KB
    2020-04-21
    16
  • 声激励控制ES18_DFAX_SISW_Blanco MIMO Acoustics Siemens.pdf

    西门子,声激励控制文档 Pre-test analysis for design of MIMO control strategies on Direct Field Environmental Acoustic testing

    0
    89
    4.08MB
    2020-04-21
    9
  • 吸尘器.3ds

    3ds格式文件,吸尘器3D模型

    0
    60
    1.24MB
    2019-10-29
    10
  • licecap.zip

    对屏幕GIF录制截图,截图后的文件非常小,非常适合邮件附件和TFS附件,使用的时候可自由调节窗口大小,非常方便。

    0
    45
    176KB
    2019-09-07
    5
  • 求知

    发布1个问题
  • 阅读者勋章

    授予在CSDN APP累计阅读博文达到3天的你,是你的坚持与努力,使你超越了昨天的自己。
  • 分享精英

    成功上传11个资源即可获取
  • 分享达人

    成功上传6个资源即可获取
  • 创作能手

    授予每个自然周发布1篇到3篇原创IT博文的用户
关注 私信
上传资源赚积分or赚钱